En bild säger mer än tusen ord..



http://www.vaccineinjury.info/vaccinations-in-general/health-unvaccinated-children/survey-results-illnesses.html



Herregud alltså, som sagt, jag visste att vaccinationer inte klingade bra i mina öron.
Men att det finns så här mycket att läsa, så många människor som jobbar emot vaccinationer
i detta nu. Hade inte en aning.
Är med i en grupp på facebook, full med duktiga människor som sitter inne med så fruktansvärt mycket information om vaccinsituationen i dag. Är riktigt imponerad av allt de kan, kan svara på alla frågor man har.

Efter allt jag läst, nu i flera år, har jag inte hittat en enda fördel med vacciner. Inte EN ENDA. Det är sjukt.
Jag önskar bara att det sprider sig mer, men det verkar verkligen som att folk blir mer och mer medvetna.
Intresserade av att veta.
Det tycker jag är underbart bra!
Kärlek till alla som är intresserad av världen runt sig, som ser på saker med öppna nyfikna ögon.
Människor som vill ta ansvar för sig själva och inte lägga sina val i någon annans händer.

Kärlek/L

Kommentera inlägget här :