LavendelLugn

Sitter på flygplatsen, börjar känna ett lugn. Till en början var jag nervös , lite
Smått ont i magen...hatar nämligen att flyga. Där kommer mitt kontrollbehov in...men tänka sig, jag tog med mig min oumbärliga lilla eterisk olja lavendel. Har tagit några droppar på
En tuss som jag har vid tröjkanten. Kommer små pustar med lavendel hela tiden och det hjälper. Lavendel är lugnande och läkande överallt, till allt och alla. Doftsinnet är vårt andra största sinne , att förstöra det med kemikalier och konstgjorda dofter är vidrigt . Tack för att jag fått mitt luktsinne tillbaka sen jag börja på utbildningen. Dock står jag inte längre ut med syntetiska dofter , mår Fysiskt illa. Dofterna från de eteriska oljorna är otroligt kraftfulla, går
Rakt in i kroppen, ner till cellerna och börjar jobba. De jobbar med
Det som behövs och tills det är färdigt. Love love love! Bara fantasin sätter
Gränser för var och när man kan använda dem. Njuuuuuut!

Kommentera inlägget här :