Linnea Jensen Yoga

Vill verkligen rekommendera Linnea Jensen Yoga, http://yogarum.net/

Hon är en otroligt duktig yogalärare som ser Dig för den du är.
Jag är verkligen en sån som tröttnar väldigt fort på olika träningsformer.
Men inte Yoga.
Hade länge tänkt att jag skulle testa Yoga men visste inte om det var något för mig, så det blev aldrig av.
Sen flyttade jag hem och fick kontakt med Linneas Yoga.
Jag tröttnar aldrig, här måste man vara fokuserad och närvarande hela tiden.
Tiden bara försvinner iväg.
Man lär känna sin kropp på ett helt annat vis och får faktiskt en grym träningsvärk i muskler
man inte visste fanns ;)
Sen att man får öva upp den där hållningen som det inte är mycket med..är ju ett stort +


Måndag:
Kisa. 17.30 – 19.45
Gammalkil. 19.45 – 21.00

Tisdag:
Bestorp. 17.45 – 19.00
Västergården. 19.45 – 21.00

Onsdag:
Linköping. 17.30 – 18.45
Brokind. 19.45 – 21.00

Torsdag:
Västergården. 19.00 – 20.15

Platser finns på alla kurser.
Drop in är möjlig på alla kurserna.
Kontakta Linnea på mobil 070 884 25 82 om du vill veta mera!



REKOMMENDERAS!!!

Kommentera inlägget här :