Ett steg i rätt riktning...

Det här är riktigt bra, väldigt kul och välbehövligt.
Jag tillhör dom som sitter och stör halvt IHJÄL mig på reklamfilmer. Jovisst det gör väl alla till visst del.
Men jag stör ihjäl mig på matreklam, hudvårdsreklam och all liknande SKIT.
Ljuger gör dom så det sjunger om det.

Allt för att vi ska gå och köpa deras äckliga snuskmat och deras kemikaliefyllda hudvård som har kostat dem en krona att göra. Bra och billigt för dom, dåligt och dyrt för oss.
Inte konstigt de har råd att göra så många reklamfilmer, de lägger inga pengar på innehållet.
Det gör inte du heller om du köper det.

Undrar om I är trött på mig ibland när jag ska sitta och kommentera allt de säger som inte är sant.
Men jag kan bara inte hålla mig.

Här är en BRA reklamfilm. Äntligen har något vuxit sig så starkt. Äntligen kan det visas något vettigt.
Älskar det.

http://www.kostdoktorn.se/akta-vara-gor-reklamfilm/


Äkta vara kan ni gå in och gilla på Facebook.
Väldigt bra märkning.
En märkning på mat som ska visa vägen för konsumenter som inte vill ha tillsatser i sin mat.
OCH VEM VILL DET?


Kommentarer :

#1: EkoJante

Visst blir man less på reklam som ljuger. "Äkta vara"-reklamen slog huvudet på spiken!

skriven

Kommentera inlägget här :