Information = Kritik?

En sak jag vill säga.

Ni alla är duktiga, kärleksfulla människor som vill göra ert allra bästa hela tiden.
Det VET JAG.
Alla är vi likadana.
Allt som jag skriver om, pratar om, berättar om ska av er tas emot som Information och Upplysningar.
Jag önskar mig att ni ser det som en tillgång och inte som en motgång.
Jag önskar att ni blir pigga och motiverade och inte trötta och hopplösa.

Du kanske tänker;

"Du ska inte tro att du vet något om mig och vad jag gör. Jag gör så gott jag kan. Det ska DU ha klart för dig. Jag hinner inte, orkar inte söka information om allting. Jag gör det jag tror är bäst, köper det jag tror är bra. Jag är stressad över livet så som det är. TYST"


Jag hamnar också där. Man blir trött ibland. Men vi har själva satt oss i denna situation och kan tyvärr inte avsäga oss ansvaret. Så nu får vi vända trenden och se det som något härligt.

Information och upplysningar ska aldrig tas som kritik.

Känner man att man kanske inte riktigt orkar bry sig, blir det lätt fel och man tar åt sig information som Kritik.
Men då får man tänka om.

Än en gång, Öppna dina ögon, Se dig omkring.



Som du sår så skall du skörda

Kommentera inlägget här :