Nytt Nytt Nytt



En blogg för dig som är intresserad av nya saker,
välkomnar förändringar med öppna armar och ser på saker och ting med nyfikna ögon!

För det gör jag...

Här är inget tabu, jag kommer skriva om det Jag tycker och Tror på!
Vill du inte veta, fortsätt inte läs.

Jag fullkomligt älskar allt som har med kroppen och hälsa att göra.
När det är på Mitt sätt det vill säga ;)
Jag undviker gärna sjukvården så långt det går, ser naturen som en tillgång och lär mig gärna
mer om vad naturen har att erbjuda, hur jag ska göra för att må så bra jag bara kan.

Jag tänker göra mitt bästa för att ta hand om den jord vi förvaltar, tänka på människor, djur och natur.
Jag försöker undvika kemikalier, tillsatser och allt annat skit som inte gör något annat än att skada mig och alla andra. Det är rent ut sagt vidrigt.
Det är inget jag vill lägga mina hårt förvärvade pengar på.

På den här bloggen ska jag skriva om allt som kommer i min väg som Jag tycker är intressant.
Jag vill också vara med och sprida hur underbart det är att använda naturen till
hjälp i mat, hudvård och Sjukvård.

Kärlek/L<3

Kommentera inlägget här :