vaccinera eller inte vaccinera, det är frågan..eller?

nej, jag är helt på det klara.

Har hela dagen grottat ner mig i vaccinationer av alla dess slag. innehåll. påverkan.
Vidriga ingredienser som formaldehyd, aluminium och kvicksilver(tiomersal).
Intresset för vacciner började i samband med svininfluensahetsen. Jag tog inte den sprutan om jag säger så.

Har alltid känt att vacciner inte klingat bra i mina öron. Mamma som under senare delen av min
livsstid övergått till naturmedicin hållet säger ofta, hur kunde jag vara så dum att jag vaccinerade er.
Men jag kan ju vara mer förberedd.
Det är inte lätt att veta allt, hålla koll på allt, kunna allt, vara intresserad av allt.
Jag är intresserad av det här, otroligt intresserad, Tack för det!
Jag bryr mig inte om er som tycker att det är fel, så är inte intresserad av era kommentarer.
Alla får göra precis som de vill, bara de kollar upp saken Först.
Det finns hur mycket information på internet och överallt om vaccin. Det är bara att läsa.
Från alla vinklar, alla håll och kanter, vrida och vända. Det har jag gjort.

Tanken är god att man använder en liten liten del av ett virus för att en person ska reagera och bli stark.
Men ack så fel det blev till slut.
Det fungerade inte att bara göra så, utan man var tvungen att ha med femtioelva andra otrevliga ämnen, som sprutas rakt in i din kropp, ditt barns kropp.
BVC och vilka det nu kan tänkas vara som vill att du ska spruta in formaldehyd, kvicksilver och aluminium i blodomloppet på ditt barn gör som de är lärda och blivit tillsagda.
Jag tror inte de sitter och grottar ner sig i för och nackdelar på sin fritid. Faktiskt.
Sånt får man göra själv.
Det är bara att se klipp och läsa berättelser , lyssna på människor runt dig och du kommer märka hur många barn det är som försvunnit och blivit ett helt annat barn efter en spruta. EN enda spruta.
Jag känner själv , och har kommit i kontakt med hur många som helst som ångrar sig bittert.
Tyvärr pratas det inte så mycket om vaccin, iaf inte dom som tycker motsatsen till alla rekommendationer. Det är nämligen tabu och konstigt om man väljer att inte vaccinera sitt barn.

De som inte vaccinerar får ofta höra mycket hårda och väldigt tråkiga synpunkter från människor
som oftast inte ens läst på, utan bara förlitar sig på sjukvården. Men vet kanske egentligen inte varför?
Sjukvården och andra som ligger "under" ngn/ngt annat, får inte bestämma själva.
Det finns inget plats för egna åsikter och funderingar, tyvärr.
De gör som de ska och som de blivit utbildade.

Det innebär inte att man är en dålig förälder vare sig man vaccinerar sina barn eller inte, utan om att det är förjäkligt att bara en sida kommer fram. Den sida som sjukvården står på. Ngt annat informeras inte småbarnsföräldrar om. De får snarare skämmas om de funderar på att inte vaccinera, eller ifrågasätter.
Borde man inte åtminstone informera om alla biverkningar och vad vaccinerna innehåller??
Vad som eventuellt kan hända.
Det är väl det minsta man kan begära.

En spruta innehållande ämnen som det inte ens finns några studier på att det faktiskt är ofarligt för ett barn, snarare studier på hur farligt det är.

Det lilla barnet som inte har ett utvecklat immunsystem.
Denna lilla sköra kropp.
Jag önskar alla mammor och pappor kunde grotta ner sig i läkemedel, vacciner och kemikalier en stund av sitt liv.


Frågor att fråga din läkare:
1. Har jag förstått det rätt att autoimmuna sjukdomar, såsom autism, allergier, astma, diabetes 1, artrit, lupus etc orsakas av att immunförsvarets B celler producerar antikroppar som i sin tur attackerar mig själv?
2. Stämmer det att droger, steroider, tungmetaller och liknande är toxiska för immunförsvaret?
3. Har jag förstått det rätt att toxiner orsakar inflammation och på det sättet "lurar" B cellerna att producera antikroppar som i sin tur attackerar normala celler?
4. Gäller det även de ämnen som används som adjuvans i vaccin, för de ska väl också irritera immunförsvaret så att det sker en inflammation? Påskyndar således adjuvans denna respons?
5. Är det troligt att autoimmuna sjukdomar skulle förbättras om B cellerna inte var överstimulerade?
6. Kan du förklara för mig hur det kan vara bättre att tillsätta mer toxiner (adjuvans och antigen) till mitt barns kropp, när det är tydligt att det är toxinerna själva som orsakar problemen med autoimmuna sjukdomar?
7. Känner du till hur man får bort toxinerna ur kroppen, eller vet du bara hur man sprutar in dem?

Ann-Charlotte Stewarts översättning av frågor hos dr. Rebecca Carley. www.drcarley.com

Näe, jag håller mig till vitaminer, mineraler, bra mat, motion och kärlek för att få starkt immunförsvar.

Kärlek/L

Kommentarer :

#1: Linnea

Precis min mening och förutom tungmetaller vad säger du till substrat från höns och apor!!!! det är sådant som de iallafalla förut använde till att odla vaccinerna i!. Tog reda på en hel del när ungarna var små och gick mot strömmen till förargelse för många. Men mina ungar är inte vaccinerade och de är friska som nötkärnor, och har heller inte de moderna åkommorna som allergi eller astma. Och varför i all världen ska en kille vaccineras mot mässlingen? När det bara är tjejer som riskerar att bli sterila av det. Oj känner att jag går igång nu, så det är bäst att sluta!:-) Bra att du tar tag i sånt här! Kram

skriven
#2: Linnea

Precis min mening och förutom tungmetaller vad säger du till substrat från höns och apor!!!! det är sådant som de iallafall förut använde till att odla vaccinerna i!. Tog reda på en hel del när ungarna var små och gick mot strömmen till förargelse för många. Men mina ungar är inte vaccinerade och de är friska som nötkärnor, och har heller inte de moderna åkommorna som allergi eller astma. Och varför i all världen ska en kille vaccineras mot mässlingen? När det bara är tjejer som riskerar att bli sterila av det. Oj känner att jag går igång nu, så det är bäst att sluta!:-) Bra att du tar tag i sånt här! Kram

skriven
#3: Heléne

Det är ett intressant ämne du tar upp, verkligen! Bra att det finns människor som törs ifrågasätta, för helt ärligt, hur bra kan det vara egentligen? Jag tycker nog inte man är en sämre eller bättre förälder beroende på huruvida man vaccinerar sitt barn eller inte. Om man är en bra eller dålig förälder har mer att göra med hur man behandlar barnet och agerar gentemot det.

skriven

Kommentera inlägget här :